Wie is wie?

Directie

In de school is de directeur de centrale figuur. Zij heeft de dagelijkse leiding over de school en heeft een adviserende stem in de schoolraad.
De directeur van onze school is mevr. Brugge.
U kunt de directie bereiken via het telefoonnummer van de school of via mail: info@moerbei.be.

Secretariaten

• Mevr. Hofman is verantwoordelijk voor het leerlingensecretariaat, het boekenfonds en de registratie van afwezigheden.
  • Mevr. De Regter is de econoom van de school.

Ondersteuning

• Beleidsmedewerker en zorgleerkracht: mevr. Waeterschoot. U kunt mevr. Waeterschoot bereiken via het telefoonnummer van de school of via veerle.waeterschoot@moerbei.be.
  • Beleidsmedewerker en IT-coördinator (Smartschool): mevr. Van Havermaet. U kunt mevr. Van Havermaet bereiken via het telefoonnummer van de school of via sanne.vanhavermaet@moerbei.be.
  • Zorgleerkracht: mevr. De Muynck. U kunt mevr. De Muynck bereiken via het telefoonnummer van de school of via elien.demuynck@moerbei.be.

Het Moerbeiteam

Plus²team

CLB

MVD-personeel